måndag 1 april 2013

Påsken till ända...

Då var det dags för vardag igen... rätt skönt om ni frågar mig...
Eftersom jag ändå jobbat hela påsken, så kan det kvitta...
I lördags var det "Påskefrukost" i Höganäs... Ska erkänna att det blev lite för mycket av det goda... Ja, ja... Det är min tur då och då oxå... Tror inte jag gjorde bort mig så mycket... Men jag föredrar lugnare tillställningar ( då menar jag inte tillställningen som sådan utan mitt eget uppförande) som man minns dagen efter ;-)... Skyller lite på Tesses fantastiskt goda Limoncello...

Igår medan jag var på jobb fick familjen flippen och vände ut och in och upp och ner på hela huset...
Numera bor Bex och Oliver där uppe, BellaBus bor i Olivers gamla rum och jag och gubben i Bex gamla rum...
Ser ut som en smärre jordbävning här men det blir säkert skitbra när det blir färdigt... Jag älskar ju att rensa och sortera och slänga en massa skit... det är så befriande...

Dagens minus är att det inte blev nån debut i löparkläderna... Det var annars planen... och tro det eller ej men gubben min har skaffat löpar-outfit och ska göra mig sällskap... Förhoppningsvis ett blivande gemensamt intresse...





1 kommentar:

kattiiiiss sa...

Ser ut att ha varit en mysig påsk!

Här blev det inte mycket till påsk inte. Influensan kom på besök istället. Ja den är fortfarande kvar.

Ha en skön kväll!
Kram K