fredag 12 april 2013

Nått min gräns...

... som så många gånger förut...
Ligger här med magknip, illamående, halsbrännan "from hell"...
Dagens kaloriintag tänker jag inte ens fantisera om... Gym-kortet har inte varit utanför plånboken på 2 veckor...
Frågan är ju... Varför??
Varför gör jag såhär mot sig själv? När jag vet hur pissigt jag kommer att må,varför fortsätter jag..
Jag mådde så fantastiskt bra den månaden jag var med i Fitnessfighten... Varför fortsätter jag inte med det...?
Har sockret verkligen mig så i sitt grepp? Kan man inte utveckla nån allergi mot socker så att man blir dödssjuk om man äter det? Man kan ju alltid låtsas... :-)
Jävligt trött på mig själv är jag iallafall... Rätt som det är tröttnar andra oxå kanske och då kan vi ju se hur roligt det blir..
Ursäkta gnället, behövde släppa på trycket...
Kram från mig!!

Inga kommentarer: