torsdag 25 april 2013

Då var det min tur...

...att känna sig "krallig". Snorig, ont i halsen, orkeslös och eländig... Säkert lite feber oxå fast det har jag inte kollat...
Tur att jag fortfarande har VAB, så sparade jag in den karensdagen...

Typiskt...
En vecka kvar till Vårruset och hade precis kommit igång med träningen... Är nog inte meningen att jag ska springa... Varje gång jag ska springa ett lopp, blir jag sjuk...

När vi sprang Iform- loppet 2011 hade jag precis haft lunginflammation, förra året till Vårruset var jag nyopererad och kunde inte följa med...
Men nu är det en vecka kvar så jag bör kunna springa...

6 kommentarer:

Tinne sa...

Jag tror det är nerverna :)
Eller så vill du inte springa (innerst inne) hehe nä jag bara skämtade. Krya på dig sis
Love ya

sanna sa...

Håller tummar och tår för att det går över snabbt.
krya på dej

Storstadslivet efter 40 sa...

Krya på dig

Storstadslivet efter 40 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Saras Träningsblogg sa...

Nej va trist :-( Men ge inte upp!! Det kommer fler lopp!! :-)

Suzan sa...

Krya på dig!!!