lördag 2 mars 2013

Lördag och FF-dag 2

Dag 2 i Fitnessfighten... Allt är bara bra...
Träning har varit lite halvdan ska jag erkänna... Men jag tror att jag får igen det imorgon när jag kör Vasaloppet på IndoorWalking...

Var en tur till Högsnäs och Lager157, jag köpte jeans, linne och tröja... Stefan, Bex & Bella hittade oxå lite fynd...
Sen blev det "æbleskivor" hos Lennart och Carina och lilla Wilma... Men dom bor ju så jäkla bra ovanpå Kakboden så jag slank in och köpte en GI macka till mig... Inte helt enligt reglerna men bättre än mycket annat!
Wilma är så gullig... När vi skulle gå fick alla kramar sen sa hon -Älskar er!! Gullefia!

På vägen hem tog vi en vända inom ICA Kvantum i Höganäs... Vilken affär... så välsorterad och fräsch... Synd den ligger så långt borta... (flytta till Höganäs!!!).

Nu har vi landat i soffan efter middagen och kollar på "Mello"... min favvo Caroline Af Ugglas gick inte vidare :-(...
Så nu håller jag på Yohio i finalen... Hade varit så cool om han tog hem hela alltet, då tror jag att det är en risk att Sverige får anordna Eurovision Song Contest även 2014... ;-)

Tjingeling!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag tycker att er familj och Tinnes familj ska flytta till Höganäs:) Ni e sååååå välkomna!

Kramisar Carina