torsdag 7 mars 2013

Life is a bitch...

Efter kvällens jobb kommer jag hem och möts av gubben som sussar sött i soffan och alla barnen är vakna inklusive "Lilloppan"... där förbyttes min lugna nedvarvning i tv-soffan med min goda kopp kaffe, mot vällingkokning och nattning...
Så här ligger jag nu med en välling-smaskandes "älskling" och tittar på Fred Flinta... blott 30 min efter att jag slutat arbeta...
Suck och dubbelsuck... Mitt liv i ett nötskal!

Är det för att man närmar sig 40 som man är en sån gnällkärring... Trivs inte alls med att vara sån.... ;-)

Men i övrigt har dagen varit bra... Träning i morse... snälla barn som ställer upp och passar lillasyrran när dagis är stängt... ett lättat hjärta och en lugn och effektiv kväll på jobb...
Imorgon blir det extrajobb eftersom det är lite skralt med personal. På kvällen kommer några vänner för lite mat och umgänge... Trevligt, trevligt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fattar inte att du orkar:(

Kramisar Carina