tisdag 5 mars 2013

Irriterande...

Blir som vanligt så jäkla trött på mig själv... Förra gången jag körde FF var jag supertaggad, fuskade inte med nått...
Men denna gången så är det inte så... Idag hade jag inte haft tid att förbereda lunch att ha med till jobb, så nödlösningen blev knäckebröd med makrill i tomatsås...
Men när våra gamla på jobb var mätta och nöjda efter lunch, var där mat kvar... Panerad fisk, potatismos och kall gräddfilsås.... Mmmm... Vad tror ni jag åt???
Kör mina FF pass men cardion blir lite halvdan här hemma... Lättare på gymmet där det finns löpband, crosstrainers och roddmaskin...
Dagens träning blir Bodycombat och mina FF övningar efteråt...
Nu är det uppladdning med en NYTTIG smothie iallafall...

1 kommentar:

sanna sa...

Du fixar detta Karolin!! Ge dig inte bara!!
Jag hejjar på dej!!