tisdag 26 mars 2013

Coach K Runners...

... är en löparklubb som jag följer på Facebook... I Suzans blogg kan ni läsa mer och hitta länkar till Fansidan mm. man kan även om man har tur vinna ett fint löparsmycke...

Jag har ännu inte kommit så långt i min löpning, men jag har iallafall laddat ner en App "C25K" som sägs kunna göra en soffpotatis till 5 km löpare på 8 veckor... Why not... Måste ju ut i vårsolen och testa nya funktionskläderna...

Jag skulle själv gärna vara med i en löpargrupp och få pepp och stöttning och värdefulla tips... men eftersom jag ännu inte kan springa mer än 1 km i sträck så känner jag att jag bara skulle sinka och vara ivägen för de andra i gruppen... men sen när man blivit lite tuffare då ska jag vara med jag oxå... För visst är det roligare att träna tillsammans....

Nu tillbaka till jobbet...

Bilden är lånad i Suzans blogg...
 
 
Tjingeling!!!

Inga kommentarer: