måndag 4 februari 2013

Urvriden disktrasa...

... så känner jag mig idag. Vet inte varför, är bara en sån dag... Kanske är det veckan jag har framför mig som suger musten ur mig... Jobbar 6 dagar av 7, varav 4 kvällar... Hur tänkte jag där??
Gäller att planera så jag får in veckans träningspass... Ska se om jag kan träna nån förmiddag, sen tisdag kväll och nog fredag morgon får det bli...
Matmässigt går det sådär, har noll inspiration och motivation hade helst gått och lagt mig igen och inte kommit upp förrän solen skiner och värmer lite... Är så trött på att frysa hela tiden...
Nä jag ska nog avsluta detta gnällinlägget och ta mig i kragen och få gjort nått vettigt... Kalas på lördag och då är det trevligt om hemmet är anständigt...
Kram och ha en underbar dag!!

1 kommentar:

Linda sa...

Vissa dagar bara är så...inte roliga. Våren får snabba sig hit. Vi behöver både värmen och de roligare färgerna den för med sig!

Kram