tisdag 12 februari 2013

Snuvad på konfekten...

Stressar hem från jobb, hämtar på dagis, banken, handla, laga middag, äta middag ståendes i köket, byter om och drar iväg till gymmet med BellaBus med. Hämtar Annette, stressar, stressar... Bella somnar i bilen Annette får mitt kort så hon kan lösa ut våra biljetter... Bråttom, bråttom... När vi kommer in i entrén säger Bella... -Jag har kissat på mig, jättemycket...
Jaha, bara att säga Hej och Hejdå till träningskompisarna, tigga skjuts hem åt Annette (så hon inte behövde åka med mig hem, otränad) och köra hem igen...
Vad lärde jag mig utav detta?? Sätt inte en trött,"okissad" 5 åring i bilen... Ha ombyte med om utifall att...

Men inget ont som inte har nått gott med sig, när jag är på väg hem sms:ar Becka att hon glömt gå av tåget i Tågarp, så jag fiskar upp henne i Gantofta på vägen... Hade jag tränat, hade jag inte sett hennes sms och då hade hon nog inte varit hemma ännu...

Nu blev det inget idag, det får vi ta igen resten av veckan...

1 kommentar:

Tinne sa...

Vad är det med denna dagen? Ska vi skylla på vädret? Patrice kissade i soffan idag, hon har inte haft en olycka på 8-9 månader....
Nåt skumt är det!!!