måndag 25 februari 2013

Sjukstuga...

Igår kväll, mitt i kanelbullebaket (nej inte PÅ bullarna) så kräkte Bella.
Det blev full fart... Jag tog Bella och stoppade i duschen, gubben fick äran att torka golvet :-p...
Sen blev det inte mer, ingen feber, ingen dålig mage och inga mer kräkningar...
Men för säkerhets skull är vi hemma idag, dagis vill att vi ska vara hemma 48 timmar. En bra regel tyckt jag om det är magsjuka eftersom det smittar och kan komma tillbaka. Men jag tvivlar starkt på att detta är magsjuka...
Men det är väl bara att gilla läget...
Som vanligt drabbas jag av sympati-magsjuka och känner mig illamående .... men det gör jag även om nån hade ringt från Kiruna och sagt de var magsjuka så hade jag mått dåligt...
Tråkigt att vara hemma bara, hade sett fram mot att få jobba idag och träffa lite folk... Bella vill till dagis...
Men jag har iallafall tänkt sammanstråla med polarna ikväll för lite svettning på TA.
En strålande dag till alla...


Inga kommentarer: