söndag 10 februari 2013

Plan...

Jag tror att nyckeln till framgång är att planera och förbereda...
Idag har jag och träningskompisen planerat veckans träning som blev 6 dagar av 7.

Månd. IndoorWalking & CxWorks
Tisd. Bodycombat & Bodybalance
Onsd. Bodypump
Torsd. IndoorWalking
Fred. Sh'Bam
Lörd. Bodycombat

Planen är oxå en godis, kak och läskfri vecka...
Känner nu att det blivit för mycket av det goda, jag mår inte bra längre... Så istället för att sitta och dra i fläsket och beklaga mig så tänkte jag göra nått åt saken istället. (och hur många ggr har jag inte sagt det innan)
Visst är det lätt att vara motiverad en söndagskväll när man är mätt och go... Nä skämt och sidor, vill man ha en förändring får man jobba för den...

Önskar alla en strålande fin vecka...

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Jag hänger på tis, ons ( dock yoga) resten av dagarna blir det shbam på tors, gym på fre.
Kram annette