söndag 20 januari 2013

Kalasdag...

Idag var det dags för Bella och Bentes födelsedagskalas...
Massa god mat och smarriga tårtor... Fina presenter till födelsedagsgrisarna... Kul att träffa "släkten"...
Jag laddade upp med en runda på gymmet så att jag kunde mumsa riktigt mycket...
Nu är det mitt i natten... ligger i sängen, Bella Bus som har "power-napat" i bilen är ganska pigg men är hes och har rälig hosta... Gubben snusar förnöjt... Ska försöka sova jag med och hoppas på en skön sovmorgon imorgon, hade varit toppen...

Sov gott!!!



Världens godaste tårta... Sviskontårta:::

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har du händelsevis ett recept du skulle vilja dela med dig, inte ett enda hittar jag..

Unknown sa...

Har du händelsevis ett recept du skulle vilja dela med dig, inte ett enda hittar jag..