onsdag 9 januari 2013

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Idag slutade jag kl 21, det händer typ aldrig... Jag har alltid rapporten när jag jobbar kväll... Men idag hade jag tur eftersom jag gjort ett byte... Kl 21 stegar jag ut genom dörren och kör glad i hågen hem för att umgås med gubben min... Men tji fick jag... han hade bäddat ner sig och sov... Alla barnen var vakna dock, Bella fick jag natta när jag kom hem...
Ja, ja bättre lycka imorgon då är jag ledig och har planerat min träning till lunchen så då ska jag väl hinna med att växla några ord med min älskade gubbe...
Ska väl egentligen inte gnälla, är kanske inte så kul att sitta här själv och glo när jag jobbar kväll eller är och tränar...
Men jag tycker iallafall att det är himla mysigt och komma hem och dricka en kopp kaffe tillsammans och prata lite, nu är det ju som om vi inte har setts på hela dagen... :-(

3 kommentarer:

Tinne sa...

Ja så kommer vi att ha det varannan vecka framöver, skit tradigt!! Men man tycker ju att han kan natta Bella iallafall innan han själv går och lägger sig.
Love ya!

Anonym sa...

Säger bara suck och instämmer med Tinne.....

Kramisar Carina

Anonym sa...

Karlar! Kom hem nu ikväll efter 12 h på valleberga .... Ja jag har inte lagt barnen för M vill att du ska natta henne. Jaha tack för den! Suck. Grannen mitt över