torsdag 20 december 2012

Julshopping @ Väla...

Idag hade jag dejt med Syster Yster på Väla. Egentligen skulle vi äta julbord på IKEA... Men på vägen dit kom jag att tänka på risken att bli magsjuk, när man äter sån mat som står framme på värmning och alla människor som pelar och petar och kanske inte tvättat händerna. Egentligen är jag inte "äckelmagad" men jag är livrädd för magsjuka...
Så det blev mat på favvostället Curry Republik och favvorätten Chicken Tikka Szizlar.... Mmmmmm!!

Fick köpt några fler julklappar men måste ändå ut och trängas imorgon oxå... Då med kidsen som sällskap...

Sista jobbedagen imorgon sen 7 dagar ledigt... Tjohoo!!!

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Om jag glömmer dig på julafton så är det inte för att jag inte tycker om dig....så jag säger god jul nu. masa julkramar från mig/annette