onsdag 14 november 2012

Sjuk....

Har blivit dåligt uppdaterat här eftersom jag är sjuk...
Har åkt på en rejäl halsfluss... gud så ont det gör... Bara att svälja saliven i munnen känns som att svälja rakblad... och de nedrans penicillin tabletterna bara fastnar i min svullna hals...
Fast det går på rätt håll... jag är lite piggare idag än igår...
Som tur är för både Bella och mig så får Bella vara på dagis några timmar var dag... Hon får härja med srina kompisar och jag kan vila i lugn och ro...
Jag hatar verkligen att vara sjuk, man känner sig så liten och värdelös och jag får alltid dåligt samvete gentemot jobbet fast jag vet att jag inte behöver känna så... Det är min lagliga rätt att vara hemma när jag är sjuk och jag tror nog att mina kolleger bara är glada om jag håller mina baciller för mig själv, dessutom har jag världens bästa kolleger och vikarier som täcker upp för mig...

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Linda sa...

En stora kryapådigkram kommer det härifrån. Det är verkligen inte roligt att vara sjuk :(

Jadu, om jag hittar ngt att dra på mig på lördag får jag vara glad...det får nog bli en gammal trasa...tanken slår mig också ibland, när jag stod där i provhytten och inte fick av mig klänningen. Har det i åtanke om jag ska prova ngt ostretchigt ;)

Vet du, schemaveckan som börjar den 10/12 jobbar jag bara just den tionde. Kanske kan vi få till en träff ngn gång under den veckan?

KRAAAM