onsdag 17 oktober 2012

Tråkig!!

Bilden är lånad på W o S facebooksida

Känner mig lite tråkig här i bloggen när allt jag skriver om är kost och träning... men det är mycket det mitt liv handlar om just nu... så ni får ha överseende.

Har börjat fundera lite på framtiden... jag är ju långt ifrån i mål efter 30 dagar, men förhoppningsvis en bra bit på väg... Jag vill ju absolut inte tillbaka till där jag var innan... men det jag äter nu är så extremt fett och kolhydratfattigt att all "normal" mat blir fel... känns det som. Det kommer ju en tid av frestelser här framöver oxå med julen och så...
På jobb blir det inte så stora problem för där äter jag det jag har med mig, men hemma... Jag som älskar att laga mat och baka...

Träningen ska jag iallafall fortsätta med... inte varje dag men ofta och mycket...

Då var rasten slut för denna gången...

Fortsatt bra dag till alla....

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Jag tycker att du kämpar på bra. Du ska bara hitta en bra balans efter dessa 30 dagar. Maten vi äter kan man äta på jobb och de dagar man kan och ha lite extra på helgerna. Man behöver ju vråläta allt bara för att dessa 30 dagar är över. Träningen fortsätter du ju med, de dagar du inte är på gymmet...ta en promenad med Alfen, cykla till affären osv. DU KAN OM DU VILL!!!! annars kommer jag efter dig med brödkavlen
styrkekramar