tisdag 30 oktober 2012

Köpenhamn...

På bussen till Helsingborg...
Letar fossiller i stenar...
She´s got the whole world in her hands....
Rullstolsrace... först till 100 meter... Hejja hejja!!
Idag var jag, Becca och Bella i Köpenhamn... Först tog vi Experimentarium... Var ingen jättehit tyckte jag... men Bella hade toppenkul. Jag hade förväntat mig mycket mer...
Sen tog vi tåget tillbaks till Kbh Hovedbangarden och letade upp Nationalmuséet... mycket fint att titta på, tyvärr hann vi bara vara där i 1 timme 20 min innan de stängde. Så det får nog bli ett besök till där...
Efter muséet blev det middag på Jensens Bøfhus... Mmmm.

En härlig dag med mina tjejjer... resten av höstlovet är det jobb för min del...

Idag var sista FF dagen... vägen visade:
- 9,4 kg
-11 cm i midjan
- 8 slag i vilopuls

...men jag fortsätter imorgon, men med lite guldkant vissa dagar...

Tjingeling!!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Härliga resultat i FitnessFighten. I morgon mäter jag mig! Ska bli spännande. Läste i ett tidigare inlägg att du varit i Råå, helt klart mitt favvoställe i Sverige!!

Storstadslivet efter 40 sa...

Bra jobbat tjejen. sjäkv blev det -1,6 kilo -8 cm om midjan o en massa runt röven.