onsdag 3 oktober 2012

Kärt besvär...

... eller vad man ska kalla det...

Har precis avslutat dag 3 av Fitnessfighten... Satt och räknade ihop mina kalorier och jag låg under 1500 kcal...  och det har jag gjort alla dagarna... Har ändå ätit 6 ggr/ dag... Så nu ikväll fick jag proppa i mig kvarg med blåbär och cashewnötter...

Min nya polare kesella lätt....

Blir nog bättre när jag lär mig mer och vet vad som funkar och inte... man måste ju variera sig annars kommer jag snart att spy på keso och kvarg...

Jag som annars kan lasta in 1500 kcal bara till frukost får nu kämpa för att äta  det på en hel dag... Men jag läste i mitt kostprogram att det inte var bra att äta för lite eller hoppa över nått mål för det kan påverka ämnesomsättningen negativt och göra så att man lagrar in mer fett...
Vilket fett??? jag äter nästan inget fett alls...

Inte lika bra polare... men bättre och bättre....

Jag mår förträffligt bra såhär dag 3 av 30 men jag tror säkert att det kommer dippar och sockerabstinens... första eldprovet blir på lördag när Olivia ska ha 1 års kalas... men jag tar med mig mat så blir det nog bra... Dom har kanske en smarrig sallad man kan smaka lite på...

Ha det underbart!!!

3 kommentarer:

Tinne sa...

Sallad? Det var det fräkaste !!
Det blir nog bäst om du har egen mat för det som vi bjuder på är ingen smalmat. Kalorier för en hel vecka :)
Det kommer att gå toppen, du fixar detta!!

Karolinssida sa...

Jag menade inte att alla skulle äta sallad, men ibland har man det som tillbehör... Bara lugn... jag tar med egen mat...

Storstadslivet efter 40 sa...

lägg till lite olivolja på de srora måltiderna så kommer du upp. Jag har samma problem att komma upp.
Kram annette