torsdag 4 oktober 2012

Fusk??

Ikväll intogs middagen på IKEA... jag hade "spissat" in mig på kycklingfilé och grönsaker... men det hade dom inte. Då fattade jag ett snabbt beslut att ta gravad lax, bladgrönsaker,en kokt potatis och gravlaxsås ( som jag nästan inte åt nått av alls)...
Gravad lax är väl gravad i socker?? Ja ja... vad gör väl det om hundra år? Någonstans så ska man ju leva oxå... kan ju inte isolera sig helt i 30 dagar...

Men nu är morgondagens matlådor packade, så även träningskläderna för imorgon sker träningen i jobbets gym...

Familjen har firat " Kanelbullens dag" jag firade med en svart kopp kaffe och doften från de andras bullar...

Imorgon blir Olivers rum klart, sen är det Bellas tur, så skönt att det händer lite...

Godnatt alla godingar...!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Bra jobbat tjejen...

Tinne sa...

Inflyttningsfest på söndag då?