tisdag 4 september 2012

Ibland blir det...

Dagens utrustning...
... precis som man har tänkt sig... Anmälde mitt intresse för att byta pass på jobbet från kväll till morgon...
I morse ringde gruppledaren och sa att jag behövdes på dagen... Vilket betyder att jag kan åka och träna ikväll... Combat- tisdag ju...

Jag är så glad för min träning, den får mig att må så bra... fyller min kropp med positiv energi... När man stressar hem från jobb, hämtar på dagis, inom affären, lagar middag och ska iväg igen inom 1,5 timme för att sen inte vara hemma igen förrän nästan läggdags kan det kännas lite sådär... Men väl där är det så roligt, härligt och underbart... och vad hade alternativet varit?? Hushållsarbete eller slötitta på tv... Nej Tack!! Då svettas jag hellre...

So long!!


Inga kommentarer: