söndag 23 september 2012

Årsdag!


Idag firar jag och mannen i mitt liv 18 år tillsammans... Vart har dessa 18 år tagit vägen, känns som om det inte alls var längesedan vi sågs första gången... Jag vet att jag trodde att det skulle bli en "fling" bara, stor åldersskillnad och egentligen inga gemensamma intressen... men det höll och håller än... 3 fina barn har det blivit oxå... Lite "ups and downs" men det hör väl liksom till...
Om något hade varit perfekt hade det inte funnits, för inget är perfekt...

3 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Man får ta och gratulera
Hoppas på många fina år til för er två
Kram

Sanna sa...

Grattis :) det är knappt klokt vad en liten "fling" kan leda till! :))

Unknown sa...

18 år, härligt! Grattis =) Första gången jag tittar in på din sida, gillar din header skarpt =)