torsdag 27 september 2012

4 dagar kvar...

Tur att standard måttband är 2 meter så det  garanterat nådde runt...
Idag var det dags att väga, mäta, kolla vilopulsen och fotografera inför starten på Fitnessfighten på måndag. Det var ju inga trevliga resultat som dök upp och närmast en chock att se bilderna... Man förtränger liksom sanningen... men det får det bli slut på nu... Man kan ju inte fly från sig själv... och det är mitt förbannade ansvar att se till mitt välbefinnande...

Jag känner mig supertaggad och motiverad.... imorgon får vi kostprogrammet och på måndag träningsprogrammet... Min enda oro är att få ihop tiden till allt... men det ska gå... jag prioriterar detta som nummer 1 dessa 30 dagar.
Mitt mål för denna "fight" är att få synbara och kännbara resultat...

Och Nä!! Jag tror inte att jag gör detta i 30 dagar och ser ut som Barbie sen... utan detta är början på förhoppningsvis, resten av mitt liv som kanske kan bli både längre och friskare genom att jag tar mitt ansvar och sköter om min kropp...

Ni som vill kan följa min framfart här i bloggen, ni som inte vill skiter i det...


Önskar nästan att min våg sa så, istället för siffrorna den gav mig....

Men först ska det plaskas, badas, bastas, ätas och drickas gott med familjen på Lalandia...
See You Monday!!!

Tjingeling!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag vill gärna följa dig =)