onsdag 22 augusti 2012

Fyllaår dag...

Finnfint kort som Rebecca scrappat...
Storasyster hjälper lillasyster med att måla naglarna...
Jaha... idag fyllde jag år... Men eftersom jag firade min dag i söndags så var idag var bara en vanlig dag...
Morgonen började lite stressigt när Becka och hennes kompis skulle skjutsas till Lund, för första dagen i gymnasiet...
Sen skulle det väntas på sotaren som skulle komma och göra brandskyddskontroll...
Dags att hämta hem tjejerna som landade i Ramlösa, därefter en tur till MAXI...
Födelsedagsmiddag blev lammytterfilé med rosmarinkryddade klyftpotatis och rödvinssky... och när jag ändå korkade upp vinet till skyn kunde jag lika bra ta ett glas till maten...
Stefan fixade dessert som blev marängswiss... Mmm...
En bra dag med andra ord...
Godnatt och sov gott!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Linda sa...

Vardagen försvinner inte 'bara' för att man fyller år (det är väl det som är livet,kanske...) men du verkar ha haft en bra mix - födelsedag och vardag :-)
Eftersom jag var mobilburen (=blogspotkommentarsproblem) säger jag STORT GRATTIS lite i efterskott.
Kram

Suzan sa...

Grattis på födelsedagen!!