torsdag 28 juni 2012

Effektiv dag...

Dagen började med ett Bodypump pass på bästa Träningsakademin... egentligen var jag sugen på att skita i det när jag fick ett sms från träningskollegan att hon inte hann... men jag tog mig själv i örat och drog iväg... Väl hemma igen bakade vi tårta (samma som midsommar) för att ta med till Vallåkra där vi skulle fika med Beckas resesällskap till Polen.

Klockan 13 hade jag dejt med tandläkaren, skulle laga 1 tand blev 3 dock... bedövad i halva huvudet drog vi till polisen och hämtade Beckas pass... Där träffade vi Karin som hade katterna och bokade in ännu en dejt... Sedan Väla där Becka skulle shoppa lite... Bella fick vattenballonger och ett golfset. Till Oliver blev det Björn Borg kalsonger...
Nytillskottet i familjen... svårt att enas om ett namn...
Efter Väla bar det av hemåt igen i flygande fläng för att hämta tårtan och bege oss mot Vallåkra och fika med Jadwiga... Becka och hon skulle ju träffas innan de åker till Polen och Jadwiga berättade om allt dom skulle titta på och uppleva... Tror Becka får en toppenresa och bättre guide kan hon nog inte hitta. Jag är inte orolig det minsta för henne när hon är med Jadwiga...

Därefter skulle vi titta på kattungarna... När vi kom dit var där bara en kvar, en annan familj hade hämtat lilla killen så då tog vi med lilla tjejen hem.. Fick mat och sand så vi klarar oss ikväll... sen får det bli djuraffären imorgon för lite komplettering... Hon är så söt, det lilla livet... hoppas hon kommer att trivas i vår galna familj...
Toppklockan blommar... dålig bild men så är det med mobilkamera...
Väl hemma igen hade Stefan kockat ihop oxfilé, flødekartofler, minisparris och sås... Till det ett glas Rosé...

Nu är det fotboll... Tyskland - Italien... i skrivandes stund leder Italien med 2-0.

Är sugen på en runda Bodybalance imorgon förmiddag men har himla svårt att se hur jag ska hinna med allt... En helg på jobb med start imorgon 13:15 har jag framför mig... men kanske , kanske sker ett under och tidsplanen går ihop...

6 arbetsdagar kvar!!!


Inga kommentarer: