måndag 4 juni 2012

Retligt...

Det är så kallt nu, man kan inte tro det är sommar...
 Bjuder på en bild av Bella på stranden för inte allt för längesedan.
Idag var det träning inplanerat... Ringde gymmet i morse och bokade plats för mig och två kompisar till CxWorks och IndoorWalking. Jobbade klart, stressade hem, hämta på dagis, handla, laga middag och så iväg till gymmet...
Vad vi hade missat var att de hade gått över till sommarschema och att IndoorWalking nu var före CxWorks och började kl 17 istället för som innan 17:35... Så det blev "bara" 30 min CxWorks... gick in ett tag i gymmet och skulle testa nya cirkelträningen.... Tog 5 maskiner innan vi upptäckte att vi gick på fel håll och mötte de andra... Där var en ganska stor skylt som talade om att man skulle gå medsols.... Insåg att vi skulle få vänta ganska länge på köra resterande maskiner så vi gav upp och åkte hem... Lite besviken över 75 min träning som bara blev 30...

Hoppas det går bättre imorgon... nu har vi dubbel och trippelkollat när Bodycombat börjar imorgon... Jag måste bara en tur till Klippan efter jobb och hämta Olivers väska som han glömde på bussen efter en Lisebergstripp... Suck!!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: