fredag 25 maj 2012

Äntligen helg...

Nu är den äntligen här, den efterlängtade helgen. imorgon ska vi åka till stugan och spendera vår första helg där... Hoppas det blir lika mysigt som jag föreställt mig... Vädret är toppen iallafall...

Efter jobb idag hämtade jag tjejjerna och drog till farbror Polisen... skulle fixa Beckas pass, men de latmaskarna stängde visst kl 15 på fredagar... så då blev det Väla istället... Shoppade lite smått och gott, beställde nya glasögon till Rebecca på "Smarteyes"
Idag unnade jag mig lyxen att köpa nya underkläder i en underklädesbutik... Blev väldigt fint servad och hittade 3 bh och 2 par trosor med perfekt passform, så jag är nöjd... även om lite ångest kom när jag spenderade på mycket på mig själv... Men det är jag värd.... har jag bestämt!!!
Powerfika från Naked Juice Bar....


Grabbarna i familjen är på galej på varsit håll ikväll... Oliver är på Liseberg med klassen och Stefan i Köpenhamn med sina jobbarkompisar... Jag ska försöka hålla mig vaken så jag kan hämta dom när dom ringer och vill hem... Brukar inte vara något problem, jag har jättesvårt att sova om nån i familjen saknas...

Imorgon blir det en tur till stugan med övernattning till söndag... Tanken är att vi ska komma iväg i god tid... men det tror jag när jag ser det... tror att somliga kan vara lite smått "nanniga i tittorna" imorgon...

Nu ska jag kolla in New Girl och skratta lite...


Lilloppan i glasögonbutiken alla ska provas...





3 kommentarer:

Linda sa...

Äntligen helg, ja. Visst är det härligt!!
Önskar er en toppenhelg i stugan, det låter så mysigt när du berättar om den och omnejden :-)
Jag är precis som du...får ofta dåligt samvete när jag spenderar pengar på mig själv, men det är klart att man är värd det!!! Visst är det så.
Ha det bra.
Kram Linda

Tinne sa...

Du är värd det!!!

Härligt att åka iväg. Är sugen på att komma och kolla nångång.
Ha en trevlig helg och missa nu inte schlagern imorgon :)

Vero sa...

Här blir det loppis idag och senare mässa hela dagen på Sjötorget. Känner att det blir en bra dag och helg!

Trevlig helg!