torsdag 10 maj 2012

Som 2 dränkta katter...


... men vi gjorde det.... Gick 1 mil... eller närmare bestämt 10,40 km på 1:49:37 enligt Runkeeper...
Det regnade inte när vi gick ut... jag trodde faktiskt dt skulle klarna upp... Men det är bara vatten och jag behövde rensa hjärnan lite så det var faktiskt bara skönt...
En varm god dusch efteråt så är man på banan igen...
Jag och Alfie, dyngsura inpå bara skinnet....
Mycket vackert att titta på längst vägen...

Nu är det dags för middagslagning... ska bara bestämma om jag ska göra köttbullar eller köttfärslimpa... Sen blir det fredagsmys på en torsdag för ikväll är det Let´s Dance...

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Bra jobbat.

Linda sa...

Wow, dags för mig att öka min gångsträcka märker jag ;) Vi hoppade över kvällspromenaden just pga regnet, dumt för det är ju som du säger bara vatten. Jag får försöka ta igen det imorgon. Du har så rätt med tänket...man tänker verkligen superbra när man är ute och vandrar.
Tack för i förmiddags.
Ha en trevlig helg.
Kram Linda
Ps. så fin 'kramen' blev =)