onsdag 9 maj 2012

Pyssel....


Oh vad roligt det var att få pyssla lite igår... Så fort Bella Bus stängt de blå, invaderade jag köksbordet... Ja, jag invaderar verkligen för jag plockar fram allt... 2 konfirmationer är vi bjudna på i helgen så 2 kort skulle det bli... Jag stämplade, målade, skar, stansade och dekorerade... Så roligt... Hade lätt kunnat sitta hela natten...
Sneakpeek på gårdagens pyssel...
En liten vers jag hittade på nätet..
( bättre bilder kommer när korten blivit överlämnade, man vet aldrig vem som läser ens blogg)

Det är alldeles för sällan jag får tillfälle att scrappa... det är synd... Drömmen är en plats i hemmet där man kan ha grejjorna framme så att man kan pyssla lite när man har en stund över... Det är det här med att plocka fram och plocka undan som tar bort lite av tjusningen...
Hade varit himla kul med en scrappträff... där blir man verkligen inspirerad... Får funder på hur jag ska få till stånd en sådan....

Nu ska det hämtas hem kids, bara för att åka till skolan igen kl 16 för Öppet Hus... Becka ska ha lektioner men för Olivers del är det frivilligt... klassrummen och lärarna är dock tillgängliga... Oliver ska ju uppträda med sin "shuffle" i matsalen så det måste vi ju kolla på....

Fortsatt underbar dag!!!!


1 kommentar:

Linda sa...

Ser ju inte hela kortet, men hörnet ser jättefint ut! Ååå, jag vill också scrappa, men först måste jag nog röja en del bland scrapgrejorna ;)
Kram Linda