måndag 7 maj 2012



Vi har inte mycket blomsterprakt i vår trädgård, men den här lilla tulpanen tittar upp ur gräsmattan varje vår...



Veckans mål!!
  • Gå en promenad varje dag (minst 5 km)
  • Inte äta godis, choklad, snacks eller dricka läsk
 
Jag tänker att det kanske går lite lättare att komma framåt om man sätter upp få och enkla mål och byggar på varteftersom... Jag vill ju gärna annars förändra allt på ett ögonblick och det brukar sluta i platt fall... Varje vecka ska jag sätta upp nya mål eller förlänga de jag redan har...
Så håll tummarna... och har nån lite "jävlaranamma" till övers så mottages det med tacksamhet...

Kram från mig!!


2 kommentarer:

Linda sa...

En liten pärla i er trädgård, tulpanen :-)
Jag har ungefär samma (vecko)mål som du...promenad varje dag och vettiga intag..
Ses på torsdag :-)
Kram Linda

Storstadslivet efter 40 sa...

hmm jag hänger gärna på men nästa vecka=).
Kram annette

Ps. yoga måndag morgon????