torsdag 12 april 2012

Trötta mig...

Är lite trött på mig själv... är så less på min kassa karaktär...
I två veckor nu har jag dragit fram som en levande dammsugare och slukat alla godsaker som kommit i min väg...
Planen varje dag är ju att äta rätt, hallå mig inom mina points och helst klämma in nån form av träning oxå... men det spricker varje dag redan innan lunch... sen skiter jag i vilket och bara proppar in...
Ser allt negativt istället för att hitta lösningar och se det positiva i saker och ting... och det här ständiga dåliga samvetet tar kål på mig... om jag så vände ut och in på mig själv så skulle det ändå aldrig kännas som om jag räcker till för dom som jag vill finnas där för...
Trött blir jag...

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Tesse sa...

Vi är väldigt lika du och jag.. Vi får stötta varandra! Kram från oss!

Storstadslivet efter 40 sa...

Hmm men tänk så här...om inte du mår bra så mår inte resten bra heller.
allt handlar bara om vilja! Och det e bara du som kan ta tag i ditt liv. Vi andra hjälper till så gott vi kan...