fredag 27 april 2012

Slö, slöare, slöast...

Usch jag är verkligen inte van att göra ingenting... visst är det skönt... men samtidigt stressande... Och visst finns det mycket jag kan göra, men inget jag har lust till direkt... Gnällkärring... jag vet...

Ikväll blir det iallafall lite miljöombyte, när vi ska till Höganäs och mysa med Lennart och Carina så att vi är först på plats till marknaden imorgon... Förhoppningsvis hinner Stefan hem i någerlunda tid så vi hinner in en runda om Lager157 oxå... det finns kids här som "behöver" Converse skor...

Läkningen går framåt.. har slutat med smärtstillande mediciner nu... Är lite öm , precis när jag ska resa mig eller gör olika vridningar... Är himla trött i ryggen oxå. men det beror säkert på att magmusklerna blivit så svaga  efter att de blev avhuggna, att de supportar inte ryggen som dom brukar... Ska bli skönt att komma till gymmet igen och träna upp kroppen...

Nä lite nytta får jag väl försöka mig på ... det ständiga tvättberget är ju en trogen vän... Sen får jag väl anstränga mig lite på den egna fronten oxå... Börjar likna en neanderthalare...


Ha en fantastisk helg!!

Kramar!!

1 kommentar:

annette sa...

Nu har du ju tid att blogga, laga bra mat, läsa böcker m.m.
ta det lungt och bli bra!!!
Kram annette