fredag 9 mars 2012

Härlig fredag!!!



Trots att jobbehelgen drar igång idag känns det väldigt bra. Satte klockan i morse på 05:30, hade bokat plats på indoorwalking och CXWorks på gymmet kl 06:45. Hämtade upp min träningskompis Annette på vägen. Det blev en härlig svettig timme och det kändes toppen att dra igång kroppen och förbränningen på morgonen. Den tidiga tiden berodde främst på att då kunde jag åka och träna innan stora barnen skulle till skolan och de kunde passa BellaBus... Men det funkade så bra att jag lätt kommer göra det igen... Skönt att träna på morgonen och sedan ha hela dagen till vad man vill....





Väl hemma blev det skjutsa stora barnen till skolan, äta frukost, tömma och fylla diskmaskin, köra en maskin tvätt... Lite slötid vid datorn...Om några timmar är det dags för jobb kvällen lång och Snygge Bella i nya kläder ska till dagis och härja....





Jag brukar beklaga mig när jag ska jobba helgen... men jag tycker det är ganska ok. När jag väl är på jobb så är det bra, goa gamlingar och goa kolleger.



Men visst är det mysigare att fredagsmysa med älsklingen och kidsen... äta en god middag, zippa ett glas vin och bara vara... Men har jag tur så är det nån vaken när jag kommer hem så jag får fredagsmysa då istället...



Ha en underbar helg alla!!!



Skickat från min HTC

Inga kommentarer: