fredag 16 mars 2012

Oliver 12 år...







Igår fyllde världens bästa Oliver 12 år... Det firades med skönsång och paket på morgonen... och med tårt och cupcake kalas på kvällen. På lördag är det den riktiga festen när nära och kära firar med oss...




Dagen till ära gjorde jag min debut som cupcake bagerska... Har bakat otaliga muffins men aldrig cupcakes med frosting och hela kitttet... Får väl säga att de var roligare att göra än att äta. Frostingen med florsocker var megasöt.... Fick oxå anledning att testa min fina cupcake ställning som jag fick av syster yster när jag fyllde år. (näst gång önskar jag mig en bra sprits, bara så du vet Tinne...)



Men jag är nöjd med hur de ser ut... Mina cupcakes är Leila bakars recept... men jag har kollat in en blogg Heavenly cupcakes där man blir helt till sig av smaker, och dekorationer.... nästa gång ska jag testa nått därifrån....


Toppandag till alla!!!!


Inga kommentarer: