onsdag 21 december 2011

Skönt lugn...

... sprider sig...
Nu är jag ledig i 4 dagar, jobbar kväll Annandagen och sedan ledig igen i 3 dagar...

Imorgon ska jag och barnen och mamma åka till Köpenhamn och julmarknad... En tradition vi haft flera år, men de 2 sista åren hs
ar det inte blivit av... Ska bli kul att komma dit igen... Tror Bella kommer att tycka det är toppen. Själv ser jag mest fram mot att äta "dansk flæskesteg" och brända mandlar...
Varje år köper vi oxå varsin ny julgransprydnad... Det har blivit många fina, annorlunda, roliga och knasiga julgransprydnader.

Just nu slötittar jag på jul med Ernst, spelar Wf och bloggar...

Ha det gott kära vänner...
Skickat från min HTC

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Julmarknad i köpenhamn? Det lät inte alls fel. Mysigt, men mycket folk. Eller...? :-)

Suzan sa...

åååhhh... har inte varit på en endaste julmarknad eller julbord i år! :(

Vero sa...

Jag gör tusen saker samtidigt ikväll, utom att diska vilket jag skulle behöva. Är kvar i morgon också antar jag.