fredag 16 december 2011

Aj, aj, aj...

I förrgår var jag på nya Cx realeasen och igår på nya Bodycombat som avslutades med tävling i armhävning med klapp... Kan säga att det är inte en enda millimeter av min kropp som inte är öm av träningsvärk idag... Känns härligt....

Nu väntar en stunds härlig massage, följt av lugna aktiviteter i form av julkortstillverkning ( sista dagen att skicka idag med julpost) och pepparkakshus bak... Gubben ska på julbord med jobb så det blir ännu en fredagskväll med bara kidsen som sällskap... Men vi har det rätt mysigt så det är helt ok...

Funderar på om jag ska fixa en gran oxå... får se om jag trillar över nått fint exemplar...

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ska också klä granen ikväll...
Hoppas du får en mysig dag.
Love ya / Tinne