onsdag 16 november 2011

Använd tiden...

Just nu sitter jag i en kall bil utanför skolan och väntar på Becka... Hon är där inne och pratar inför BUN ( barn/ungdomsnämnden)... Hon och en kille i klassen blev utvalda att berätta hur det är att vara elev på Ekebyskola.  
Imorgon väntar en härlig, ledig dag...Här varit sega, kalla morgnar nu... Inte för att jag räknar med att få sova särskilt länge med lilla fröken morgonpigg som sällskap... Men det är skönt att slippa fara iväg... Morgondagen ska jag använda till att städa mitt hem innan det gror igen helt... Sen väntar jobb hela helgen...

Tänk... redan nästa helg är det första advent...Längtar så efter juleljus, blommor och massa mys... I år ska det bli en fin, mysig och stämmningsfull jul... Det har jag bestämt... om jag så ska ordna allt själv...

Godkväll kära vänner!!!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: