fredag 28 oktober 2011

Skitdag...

Vissa dagar går till historien... Idag skulle inte mannen hem efter jobb, så jag och mamma åkte och mötte Becka i Helsingør efter hennes sista praodag. Eftersom jag ska iväg på galaj imorgon så passade jag på att kolla efter nått nytt i klädväg. Hittade en Supersnygg tunika som jag köpte, den var lite dyr men så fin. Tyvärr kom den aldrig med hem... Någonstans på vägen har påsen glömts... Så retligt... kan inte sluta irritera mig på det.
Som extra bonus så började modemet lukta bränt och gick i paj, så nu har vi inget Internet förrän tidigast tisdag... Känns som om jag behöver en rolig dag... Jag har inte själv biljetten så den kan jag iallafall inte slarva bort...
God helg mina vänner...

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Anonym sa...

Stakars dig! Hur kan man ha så mycket otur? Ha de så roligt i malmö ikväll. Love ya / Tinne