torsdag 27 oktober 2011

En ledig dag!!!

Dagen började med att mina föräldrar kom och hämtade mig och körde mig till Bjuv och Kim där jag fick fixat till naglarna... Känns så bra att ha naglar igen... mina egna är så sköra och fnasiga och fula hur jag än gör... Det är ganska många på jobb som har så håller man det bara diskret så är det nog ok... Alltså inga superklor i all världens färger... men lite glitter piggar alltid upp...



Medan jag fixade klorna så var Bella med mormor och morfar på Familia och Pang... En hel påse fin, fina saker hade hon med därifrån. Efter det blev det fika i Påarp där jag hjälpte pappa med räkningar och att installera en ny skrivare.



Man kan bli lite trött av att busa med mormor och morfar...


Blev själv sugen på en ny skrivare eftersom vi inte haft nån färg i vår på evigheter... Det är faktiskt billigare att köpa en helt ny skrivare som dessutom har scanner än att köpa färgpatroner till den gamla... Inget svårt val alltså... Så det blev en tur till Väla oxå och inköp av skrivare...



Eftersom jag har sån jäkla tur så blev jag även bjuden på middag från "Curry Republik" innan jag blev skjutsad hem igen...


Jag är evigt tacksam för allt mina föräldrar gör för mig... Det är hopplöst med bara en bil när man bor såhär och har avstånd till allt man ska. Man känner sig rätt liten och värdelös när man måste be om hjälp hela tiden. Jag hoppas, hoppas att vi snart får ihop den andra bilen. MEn det krävs ju att man är hemma medan det fortfarande är ljust...


Usch blir så trött... Känns som om detta är klagomuren och inte en vanlig blogg... Dessutom är min onda hals inne på sin 6 dag, kanske skulle kolla så det inte är halsfluss... Jag vill ju må toppen på Lördag när vi äntligen ska på Ladies Night i Malmö och bo på hotell och äta hotellfrukost... Vet inte vad jag ser fram mot mest showen eller frukosten... Båda tror jag...


Kramar till alla!!!!!

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en toppen dag tillsammans med gamlingarna :)
Nästa år vill jag också följa med på Ladies night :)
Hoppas halsen blir bra snart.
Kram Tinne