torsdag 6 oktober 2011

God morgon världen....

Idag är det kvällsarbete som gäller... Skönt att slippa gå upp och stressa iväg i svinottan... Blir nog till att ta tag i ett megatvättberg idag...


Egentligen vill jag åka och hälsa på Åstorparna och lilla Olivia... men dom får mysa lite själva först... Det lär väl bli invasion hos dom ändå... Kanske till helgen... för det är ju faktiskt bara jag som sett henne live... och jag har ju fler presenter, både till lillasyster och storasyster.....



I mammas trygga famn...

(fast jag fick oxå hålla lite....)





Finaste lilla Olivia... då delar hon namnsdag med sin storkusin Oliver den 15 april....





En av de bästa sakerna med att bli moster igen är att man får gå och handla söta bebiskläder... Dessa söta kläderna hittade jag på KappAhl... Sen är väl klänning och kofta inte dte mest praktiska när man är så liten, men det struntar jag i för det var så sött... Det var frestande att handla nått rosa plyschfluff... men jag behärskade mig... för jag vet att min kära Syster Yster inte precis ÄLSKAR rosa fluff, även om hon får ge sig oftare och oftare för Patsy gillar rosa!!!!


Annars rullar livet på jag äter min mat utan koolhydrater... provar nya recept på löpande band... med varierat resultat kan jag säga.... Pannkakorna jag gjorde idag smakade mest stekt ägg... Men det mjölfria brödet var helt ok... med en bra klick bregott och makrill blev det supermumsigt... 4 kg mindre av mig har det oxå blivit... Trots totaltorka på träningsfronten.... Måste snart komma loss och dra igång... saknar ju det massor...


Imorgon har jag lyxtiden 7-14 på jobb sedan bär det av till Väla med kidsen... Wish me luck!!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Ni är välkomna när ni vill.