lördag 10 september 2011

Rebecca 15 år...

Idag här vi firat Bex som fyllde 15 år igår... Tänk vad tiden gått fort, 15 år känns som jätte lång tid...

Nära och kära här varit här och firat henne... fyllde hela lilla huset... Det bjöds på Fläskfil'e i vitlöksås med Tagiatelle... Becka hade bakat Foccacia till... Efterrätten blev marängswiss...

Nu är klockan nästan mitt i natten, kalaset är bortstädat, familjen sover... jag tänkte se Spartacus Blood and Sand, innan jag somnar... men vi får väl se... Det är farligt att kolla tv i sängen... ögonlocken blir väldigt tunga, väldigt snabbt...

God natt!!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Linda sa...

Ja, åren som man har haft barnen i sitt liv de passerar snabbt. Lång tid och ändå kan man minnas dagen då man fick de som igår...
Ha en fortsatt bra helg! (och hoppas att du lyckas se lite av Spartacus ;o))...jag hade aldrig kunnat ha tv i sovrummet; hade liksom somnat innan hela förtexten hade visats ;o)
Kram Linda

Anonym sa...

Tack för ett trevligt kalas :) och kanongod mat, jag tror jag åt mest av alla ikväll :)
Love ya / Tinne