tisdag 23 augusti 2011




Kände redan igår att det var nått på G... Vaknade imorse dunderförkyld.... har ju kännt mig tuffare... Bara att ringa jobb och dagis och säga att vi inte kommer idag... Har dock ringt tillbaka till dagis nu , så Bella får vara där imorgon med sina kompisar medan jag vilar bort förkylningen...


Trodde att hon och jag kunde vara hemma och mysa men hon är som vanligt full av härlig energi.... vilket jag är helt tömd på... Hemmet ser ut som ett bombnedslag... (inget ovanligt iofs, men annars har jag energi till att rätta till det).... Man vill ju bara sova bort alla baskiluskerna...


Jag verkligen hatar att vara sjuk och känna mig ynklig...


Nu kommer snart stora barnen hem och räddar mig... Mina fina ungar.... och Bella får hem nån som kanske har lite energi till att leka med henne...




Ha det bäst!!!!

Inga kommentarer: