torsdag 7 juli 2011

Utbrott!!


Idag här vi varit på tippen ( återigen)... Sedan en tur till IKEA, ToysR us och systemet. I kväll här jag tränat Zumba och lite styrketräning... Stefan och Oliver har varit på Råå för det var vår tur att fixa rabatterna och gräset där...

När vi kom hem gjorde jag varsin räkmacka som avnjöts utomhus... Sedan skulle jag sätta mig i paviljongen och koppla av en stund... Jag fick såklart sällskap av Bella... Blir så frustrerad... Jag måste köra hemifrån för att få vara i fred. Medan alla andra här obehindrat kan göra allt de vill... Stefan kan tex grejja en hel dag i lugn och ro med sitt... jag kan inte ens gå på toa själv. Jag vet att hon är glad för mig och jag är precis lika glad för henne... och innan man vet ordet av så börjar även hon skolan och jag får egentid i överflöd... Men ibland så nästan kvävs jag...
Jag fick i vilket fall ett smärre utbrott som ledde till att Stefan i rappet gick och lade Bellan... Nu sover bägge två...
Imorgon blir det roadtrip till Kristianstad och Österlen...

Godnatt!!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh i know that feeling. Egentid existerar inte här heller. Patsy är aldrig mer än 2 meter ifrån mig, fast att hon är oerhört pappig. Konstigt men sant.
Imorgon ska fjällan och jag åka och köpa nya skor åt henne, för hennes är trasiga. Sen blir de kanske en tripp inom babyproffsen, så kul att kolla baby grejor igen :)
Ha de så trevligt imorgon / Tinne

Anonym sa...

Maja är likadan här inne. Hon är efter mig hela tiden! Kram jenny