måndag 4 juli 2011

Rosfest på fredriksdal...

Igår var vi på Rosfest på Fredriksdal... Jag älskar att gå på fredriksdal.. Där är så mycket fint att titta på... Ros är en av mina favoritblommor... tyvärr var det ganska utblommat igår... Men mycket vackert fick vi se och känna ljuvliga dofter... Jag blev iallafall inspirerad och vill helt klart ha mer rosor i trädgården....

Vår egen fotograf Becka var med och hon har tagit alla bilderna... En del är så fina att jag lätt skulle köpt de som vykort.....


Bella luktar på blommorna...




Beckas favorit... Trier...


Jag och Stefan var solrosor idag...


Det är därför som jag ÄLSKAR griser... Kan man vara härligare???



Kronärtskockor... vackra...



Perfekt landning...



Mannen i mitt liv....


Ännu en skönhet...



Blått är flott!!!


Tid för lek....


Prinsesstårta...


En anka i sin damm....


En härlig, men varm och solig dag... Syns och känns tydligt för jag har muterat till indian.... Kvällen avslutades framför tv:n med Big4... Metallica, åh vad jag önskar att jag var där....

1 kommentar:

Linda sa...

Det finns så mycket fint att fotografera på Fredriksdal och Rebecka har verkligen fångat mycket av det!! Jättefina foton. Det första med Izabella och blomman är jättegulligt.
Kram Linda