fredag 22 juli 2011

Gräsänka...

Idag är jag och kidsen ensamma... Stefan är med en kompis i Tyskland...

Vi har haft lite fredagsmys med Ben & Jerry glass... I kväll tog det 2 timmar att natta Bella. Börjar kanske bli dags att dra in middagsluren på dagis... Hon var ändå uppe kl 5 i morse och somnade inte förrän kl var över 22. Känner lite att de stora barnen inte får nån egentid med mig... Bella är alltids med på ett hörn och styr och ställer på sitt lilla vis. Ska bli bättre på att göra saker med barnen en i taget.

Har hoppat träningen i 3 dagar, har inte riktigt fått ihop tiden... men imorgon är det äntligen dags igen för ett pass Bodystep. På söndag är det planerat för dubbelpass, Bodypump och Bodybalance...

Hade varit mysigt att höra ifrån min älskling, ett litet godnatt sms eller så... Men det är nog inget jag ska förvänta mig... Suck!!!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: