söndag 3 juli 2011

Det är så mycket man vill....

Jepp... så känner jag det nu...
Har fixat träningskort på träningsakademin, och jag har träningskompis och allt... Men tror ni jag går dit... Nä, för det är hela tiden nått annat... Av den anledningen längtar jag till semestern är slut och det blir vardag igen, för då kan jag köra igång på riktigt. Det är inte så att någon hindrar mig eller så, men det är jag som ständigt tjatar om att vi ska vara tillsammans...

Vaknade nu i morse innan kl 05 och var hur pigg som helst...skulle lätt kunnat dra igång ett städprojekt eller nått... Var/är sugen på att gå en lång promenad med Alfie... Men då kan jag slå vad om att Bella vaknar... Då får gubben min oxå kliva upp och han har nattsuddat halva natten så det lär inte bli populärt och jag orkar inte med mer tjurerier nu... Så därför sitter jag här och bloggar och facebookar istället... Knäppgök... ja det kan man ju kalla det.

Mitt problem är att jag ska vara alla till lags och ge alla lika mycket... Vill ju vara snäll och hjälpa och stötta andra... men det är inte alltid det lättaste... Tror faktiskt stenhårt på att man får rå sig själv först så kan man kanske hitta energin till att ge åt andra oxå...

Nä vad djupt och tradigt det blev... tror faktiskt att jag tar fröken Hundén och knatar en sväng... So what om Bella vaknar, hon kan ju lika gärna sova en hel timme till eller mer...

Over and Ut... rödtjut!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Rätt tänkt Karolin, hoppas verkligen du kom iväg på din promenad med Alfen.....

Kramisar Carina