måndag 11 april 2011

Jobb, jobbeli, jobb, jobb...



Jepp..Känns som om jag flyttat in på "himmet"... Är nu på dag nr 5 och imorgon blir det nr 6 innan en härlig ledig onsdag... När så många är sjuka får vi hjälpas åt...


Helgen har varit toppenbra ändå... I lördags när jag slutade jobba så gick jag ner på gymmet och tränade i ca 1 timme... Härligt...




Sen när jag kom hem så var bordet dukat och ett glas rött var upphällt... En smarrig räkcoctail till förrätt... sedan utegrillad kyckling med pommes och bearnaissås... Efter maten gick vi en promenad, mest för att vi inte skulle bara sjunka ner i soffan och slöa till helt.... Bella går ju som vanligt åt ena hållet och alla vi andra åt andra hållet... Men runt kom vi ändå till sist...


Igår hann jag sitta en stund i solen innan det var dags för jobbet... Stefan har satt upp rören som vi ska plantera blommor i... Det blev jättefint... jag ska lägga ut ett foto sen när blommorna är på plats....


Idag har vi skickat in anmälningarna till vårruset... Ska bli himla kul att springa... vi är 18 stycken från Borgvalla, sen en drös från Hemvården oxå... Ska försöka träna mycket innan det är dags... inte för att det hinner ske några under på den korta tiden det är kvar, men man kan ju göra vad man kan....


Fick även årets lönehöjning... 425 kr mer i månaden, det tackar vi för... Alla bidrag mottages med tacksamhet...


Ikväll är årets första uteritt... Ska bli spännande att se vilken häst man får....


Ha en fortsatt underbar vecka....

Inga kommentarer: