torsdag 10 februari 2011

VV dag idag...

Becka har lekt med kameran....
Har precis varit på veckans vägning på VVidag... minus 0,7 kg så jag får vara nöjd. Totalt 4 kg minus nu... Motivationen är fortfarande på topp och inget sug efter kakor och godis så jag kör på....

Efter VV tog vi en sväng inom bibblan och fikade och lånade några böcker... Jag gillar verkligen stadsbiblioteket i stan... Ska dit med alla knoddarna på sportlovet har jag tänkt...


Hemmagjord supersmarrig kanellatte....
Nu kan jag offentliggöra min lilla förändring... Jag börjar from 1 mars att jobba på en anna avdelning på Borgvalla... Avd 4 ska bli min nya plats... en i mitt tycke lugnare och mer harmonisk avdelning med trevlig personal som jag redan gillar... Detta innebär byte av helg, vilket betyder att jag är ledig när mina vänninor är lediga.... Avdelningen har oxå tvättstuge schema som jag gillar skarpt... där kan man påverka sina tider själv och anpassa efter hur man vill jobba istället för ett fast schema... Jag ser fram mycket mot bytet... Det är i första hand till 31 augusti men sen får vi se...
Nu ska jag strax iväg till jobb... Har s.k TG tur idag... annan avdelning som jag aldrig jobbat kväll på... men det går säkert bra...
Ha en toppendag alla!!!!

3 kommentarer:

Becca (who?) sa...

Jaa! Stadsbiblioteket, manga, manga, MANGA! >w< (och andra böcker säkert oxå ^^)

Anonym sa...

Den nya avdelningen låter jättebra. Hoppas du får stanna där om du trivs.

Kramisar Carina

Linda sa...

Vad duktig du är med viktminskningen! Skönt att inte känna det där sötsuget, det hjälper mkt.
Vilken tur den nya avdelningen har som får dig som kollega och vilken förlust det är för den som förlorar dig - du är verkligen en tillgång för avdelningen.
Vi ses nästa vecka - det ska bli jätteroligt!
Kram Linda