torsdag 3 februari 2011

Förändringens vindar blåser...


... förhoppningsvis åt mitt håll oxå... Har hört från många kloka människor att man ska rå sitt eget bo först innan man ska hjälpa alla andra... Lika så måste man ju må bra och känna lycka själv innan man kan ge det åt andra... What goes around, comes around...
Det är precis vad jag tänker göra nu... Några detaljer kan jag inte lämna just nu men jag lovar att berätta så fort jag vet att allt gått i lås.
Idag är en ledig dag, enda lediga dagen denna veckan... Jag och Bella har varit i Åstorp på "palydate" och fika... Alltid lika mysigt att träffa nära och kära...
I går var det föräldramöte i Olivers klass.... tycker det är samma varje gång... Det bjöds på kaffe och hembakta muffins till självkostnadspris... jag höll mig till kaffet... Det går riktigt bra just nu, har för tillfället inget sug alls efter sötsaker... Imorgon är det vägning igen... ska bli spännade och se om det hänt nått denna veckan...
Som vanligt när jag är ledig, jobbar Stefan länge... Så jag och barnen får försöka att roa oss på egen hand...
Tjingeling alla !!!

3 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Nyfiken som bara den....och jag kör den stora hejaramsan över att du lyckas hålla dig från godsakerna..
Massa kramar från lilla mig

Anonym sa...

En till nyfiken här:)

Kramisar Carina

Anonym sa...

Jag tror jag vet :)

Kram Tinne