onsdag 5 januari 2011

Pulkabacken...


Dagen började med en tur till Påarp och frissan för Bella och Oliver... Efter det blev det Familia... Handla lite mat på CityGross, en Pulka på Intersport, Vantar och Mössa till Bella. Sedan hem och vänta på sällskap... Familjen Åstorp kom och vi drog till "askebunkarna" Där åktes det pulka och snowracer på korsen och tvärsen... Lika kul som när man var liten men det gör ganska ont... Nu var det is i hela backen och bara nattens nysnö ovanpå så det var ganska hårt... När alla fått nog åkte vi hem och fikade på varm choklad med marshmallows och grädde, och hemgjorda semlor. Jag tog 2 mackor istället... ska ju inte äta en massa kakor i onödan...

Nu är det kväll och så vitt jag vet ska det bar slappas och mysas här hemma.... Imorgon tar vi oss ann Åstorps backar innan det är dags för jobb kl 14:30...
Kramar till alla!!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Vad effektiv du är som hinner med så mycket på en dag!! Och så fina foton du har tagit idag.
Kram Linda

Helene sa...

Såg igår att jag inte svarat på ditt nyårsmeddelande :-( Så GOTT NYTT ÅR på er säger jag nu då :-) Såg ett kort på Tinnes facebook på dej och insåg att du och Bella är helt grymt lika!!!!! Jag tror att hon blir en liten Karro ;-) Kramar!