söndag 9 januari 2011

Jobbehelgen är över...

Oliver har testat läppglans och pussat Bella...





... goé veckan tar vid... endast 3 arbetsdagar i denna veckan... 2 kvällar och 1 dag...

Helgen på jobb har flutit på bra... om det var psykiskt tungt innan så är det nog mer fysiskt tungt nu... Men man får tänka på hur man gör saker så kanske man kan se det som gratis träning och kaloriförbränning...


Ja, såhär en dryg vecka in på det nya året så har jag hittills hållt mina nyårslöften... Inget godis, inga kakor ( bara på kalas), och att piffa till mig varje dag, även om jag bara ska till jobb... Nästa vecka drar jag igång Viktväktarna igen... Jag och en kollega ska gå tillsammans, vi har ungefär lika mycket som vi vill gå ner... jag vet ju att det fungerar om jag kan hålla mig till kostplanen... Sist lyckades jag tappa 8 kg på 5 veckor...


Nu ska jag slappa vidare med min familj... Det är ju inte så ofta vi ses allihopa...




I torsdags på trettondagen passade Oliver och Becka , Bella.. Dom var jättegulliga och var ute med henne och byggde en snögubbe... Tur man har sina fina "stora" barn när man inte räcker till själv....






2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin bild de var på Bella.
Puss & kram Tinne

Anonym sa...

Håller tummarna för att du klararr att hålla dina nyårslöften, själv har jag inte gett några..... vet att jag inte kan hålla dom iallafall ;)

Kramisar Carina